Vår kompetanse

Forvent mer hos oss!

Våre ansatte har lang erfaring bak rattet, samt flerårig høyere utdannelse og praksis som trafikklærere. Vi er innstilt på å gi deg som elev en følelse av kvalitet og profesjonalitet på nivå med de beste trafikkskolene i Rørosområdet.

Vår pedagogiske plattform er hovedsaklig basert på problembasert læring (PBL). Det vil si at eleven hele tiden utfordres til å finne løsninger i stedet for å få de servert. I tillegg benytter vi ulike metoder for å legge til rette for tilpasset opplæring til hver enkelt elevs nivå. Her er den didaktiske relasjonsmodellen (DRM) og GDE*-matrisen sentral i vår planlegging (*Goals for Drivers Education).

Vi er lette å prate med og du trenger ikke være nervøs for å snakke med oss om dine utfordringer bak rattet. Som autorisert trafikkskole hos Statens Vegvesen (klikk på lenke nederst til høyre)  har vi høye krav til vår seriøsitet. Alle som arbeider for, eller med oss har godkjent vandelsattest og selvfølgelig full taushetsplikt.

Vi er også stolte medlemmer av bransjeorganisasjonene Trafikkforum (Trykk på lenke øverst til høyre) og Autoriserte Trafikkskolers landsforbund. Vi holder oss faglig oppdatert på alle relevante endringer i trafikkopplæringsbransjen

Våre ansatte:

Tollef Bredals vei 11