Pakketilbud

Førerkort klasse B (Bil)

Våre pakketilbud er såkalt innholdsløs. Det vil si at innbetalt pakke blir overført til din opplærinskonto og belastes fortløpende etter gjennomført opplæring. Hvis du har gode forkunnskaper og øvelseskjører mye hjemme vil pakken vare lengre enn hvis du har begrensede ferdigheter og erfaring. Du vil til en hver tid ha full oversikt gjennom vårt elevsystem: TabsElev (www.tabselev.no)

Pakke 1:

Forskuddsbetal kr.10.000,-

(Få 500 kroner ekstra på din opplæringskonto hos oss)

Pakke 2:

Forskuddsbetal kr.15.000,-

Få 800 kroner ekstra på din opplæringskonto hos oss

Pakke 3:

Forskuddsbetal kr.25.000,-

1500 kroner ekstra på din opplæringskonto hos oss

Vilkår:

1: Pakkerabatt forutsetter at forskuddsbetaling blir gjort før opplæringen starter eller senest etter første ordinære kjøretime

2: Våre pakkerabatter forutsetter at eleven aksepterer UP Røros Trafikkskoles vilkår for trafikkopplæring og betaling. Elever under 18 år trenger skriftlig samtykke fra foreldre/foresatte.

3: Elever kan kjøpe og kombinere pakker underveis i opplæringen. Ny pakkerabatt gis kun hvis pakken kjøpes før elevens innstående saldo er oppbrukt.

4: Det er ikke tillatt å kjøpe pakker som er større enn hva resterende opplæring er antatt å koste.

5: Eventuell restsaldo etter fullført og bestått førerprøve blir refundert i sin helhet til eleven.

6: Innbetalte pakker blir som hovedregel ikke refundert ved avbrudd i opplæringen. Unntak kan gis ved dokumentert flytting til annen kommune utenfor Rørosregionen, langvarig sykdom eller andre særskilte forhold. Ved tilbakebetaling før fullført opplæring er gjennomført blir pakkerabatten trekt fra.

Tollef Bredals vei 11

7374 Røros